Pirkimo-pardavimo taisyklės

1. BENDROSIOS NUOSTATOS

1.1. MB Brotech (toliau – Pardavėjas) internetinėje parduotuvėje www.brotech.lt (toliau – Internetinė parduotuvė) prekyba vykdoma vadovaujanti MB Brotech prekių pirkimo – pardavimo taisyklėmis (toliau – Taisyklės).

1.2. Taisyklės yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu susijusios nuostatos.

1.3. Pirkėjas pateikdamas užsakymą Internetinėje parduotuvėje patvirtina, kad sutinka su šiomis Taisyklėmis.

1.4. Pirkimo – pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo užsakytų prekių apmokėjimo momento. Pardavėjas gavęs apmokėjimą iš Pirkėjo, išsiunčia Pirkėjui elektroniniu paštu patvirtinimą, kad Pirkėjo užsakymas yra vykdomas.

 

2. ASMENS DUOMENŲ APSAUGA

2.1. Visą informaciją apie asmens duomenų tvarkymą rasite mūsų privatumo politikoje. 

 

3. PIRKĖJO TEISĖS IR ĮSIPAREIGOJIMAI

3.1. Pirkėjas įsipareigoja sumokėti Pardavėjui sutartą kainą už užsakytas prekes ir jas priimti.

3.2. Pateikti pilną, išsamią ir teisingą informaciją Pardavėjui. Jeigu Pirkėjas pateikia netikslius, melagingus ar klaidinančius duomenis, Pardavėjas turi teisę anuliuoti Pirkėjo užsakymą.

3.3. Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją apie, Pirkėjo duomenų pasikeitimą.

3.4. Pirkėjas, pirkdamas kaip vartotojas, turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties per 14 dienų, nenurodant jokios priežasties. 

3.5. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą Internetinėje parduotuvėje sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis.

3.6. Pirkėjas, turi teise pakeisti ar grąžinti įsigytas prekes Taisyklėse nustatyta tvarka.

 

4. PARDAVĖJO TEISĖS IR ĮSIPAREIGOJIMAI

 4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti tinkamas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis teikiamomis paslaugomis.

4.2. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjui priklausančią asmeninę informaciją, Pirkėjo asmens duomenis tvarkyti tik Taisyklių, Internetinės parduotuvės privatumo politikos ir Lietuvos Respublikos bei Europos Sąjungos teisės aktų nustatyta tvarka.

4.3. Pardavėjas įsipareigoja pateikti Pirkėjui užsakytas ir priimti Pirkėjo grąžinamas prekes. 

4.4. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu taisyti, papildyti ar pakeisti šias Taisykles. Naujos Taisyklės įsigalioja nuo jų patalpinimo Internetinėje parduotuvėje dienos. Pirkėjo pateikti užsakymai iki Taisyklių pakeitimo yra vykdomi pagal užsakymo pateikimo metu galiojančias Taisykles.

 

5. PREKIŲ UŽSAKYMAS, KAINOS, ATSISKAITYMO TVARKA, TERMINAI.

5.1. Užsakymai pateikiami per Internetinę parduotuvę https://www.brotech.lt. 

5.2. Prekių kainos Internetinėje parduotuvėje nurodytos eurais, įskaitant PVM. 

5.3. Pirkėjas atsiskaityti už prekes gali elektronine bankininkyste, atliekant tiesioginį pavedimą arba išsimokėtinai, naudojantis lizingo bendrovių teikiama vartojimo kredito sutarčių sudarymo paslauga.

5.4. Užsakymai priimami kasdien, tačiau pradedami ruošti tik darbo dienomis, gavus apmokėjimą už prekes arba patvirtinimą dėl pirkimo finansavimo.

5.5. Pirkėjas sutinka, kad Pardavėjas pateiks sąskaitą elektronine forma.

5.6. Internetinėje parduotuvėje siūlomos prekės yra sandėlyje, tačiau kai kuriais atvejais, jeigu tą pačią prekę vienu metu užsako daugiau Pirkėjų, tos prekės gali nebebūti. Tokiu atveju Pirkėjui bus pranešta, kad užsakymas negalės būti įvykdytas, o Pirkėjas galės pasirinkti kitą prekę iš Pardavėjo siūlomo asortimento. Pirkėjui nesutikus, kad prekė būtų pakeista, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant grąžinti Pirkėjui jo sumokėtus pinigus.

 

6. PREKIŲ PRISTATYMAS

6.1. Užsakytos prekės pristatomos tik Lietuvoje.

6.2. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

6.3. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jeigu Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

6.4. Prekių pristatymo terminai nurodomi Internetinėje parduotuvėje prie prekės aprašymo.

6.5. Prekės Pirkėjui pristatomos naudojantis DPD kurjeriais į namus, Venipak kurjeriais į namus, LP Express kurjeriais į namus ir paštomatus. 

6.6. Prekių pristatymo kaina priklauso nuo siuntos dydžio. 

*Į Kuršių Neriją nepristatome.

6.7. Pirkėjas, įsigydamas prekes Internetinėje parduotuvėje, pasirenka prekių pristatymo būdą. Tiksli prekių pristatymo mokesčio suma Pirkėjui nurodoma Internetinėje parduotuvėje, prieš patvirtinant užsakymą. Po užsakymo patvirtinimo prekių pristatymo mokesčio dydis nebus keičiamas. 

6.8. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta gaunama pažeistoje pakuotėje ir pateikti elektroniniu paštu labas@brotech.lt pažeisto siuntinio arba prekės nuotraukas.

6.9. Jeigu prekė grąžinama Pardavėjui dėl Pirkėjo kaltės, neteisingai nurodyto arba netikslaus adreso, arba jeigu prekės grąžinamos Pardavėjui neatsiėmus jos iš paštomato per maksimalų jos saugojimo terminą, Pirkėjas privalo Pardavėjui sumokėti pakartotinio persiuntimo išlaidas, o jei prekės buvo grąžintos iš paštomato ar kurjerio padengti Pardavėjui prekės grąžinimo kaštus. Pirkėjui atsisakius pakartotinai priimti siuntą ir pareikalavus grąžinti pinigus už prekes, pinigai už siuntimą Pirkėjui nėra grąžinami.

6.10. Pirkėjas priimdamas užsakytas prekes privalo patikrinti siuntos būklę. Jeigu prekės priemimo metu Pirkėjas pastebėjo siuntos ir/ar prekės išorinius pažeidimus, komplektacijos neatitikimus, tokiu atveju privalo pažymėti juos sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant mūsų atstovui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl prekės (-ių) pažeidimų jeigu jų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas ar prekės (-ių) komplektacijos neatitikimas.

 

7. PREKIŲ GARANTIJOS

7.1. Pardavėjas pareiškia, kad prekės atitinka joms keliamus įprastus kokybės reikalavimus. Visi parduodamų prekių duomenys nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.

7.2. Internetinėje parduotuvėje pavaizduota prekių spalva, priklausomai nuo Pirkėjo monitoriaus, gali nežymiai skirtis.

7.3. Prekėms suteikiama 2 metų garantija nuo jų įsigijimo dienos, tačiau Pardavėjas atskiroms prekių rūšims gali suteikti papildomą garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos yra nurodomos prekės aprašyme.

7.4. Prekei, sugedus garantiniu laikotarpiu, remontas atliekamas nemokamai.

7.5. Sugedus prekei, dėl garantinio remonto atlikimo Pirkėjas gali kreiptis elektroniniu paštu labas@brotech.lt arba garantiją patvirtinančiame dokumente nurodytais prekės garantinio remonto aptarnavimo serviso adresais.

7.6. Pirkėjas pateikdamas prekę remontui, privalo pateikti garantiją patvirtinantį dokumentą ir prekės įsigijimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą faktūrą, mokėjimo kortelės išrašą ar kt.).

 

8. SUTARTIES NUTRAUKIMAS – KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

8.1. Pirkėjas turi teisę nenurodęs priežasties nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį per 14 dienų, terminas pradedamas skaičiuoti sekančią dieną po prekės gavimo dienos.

8.2. Pirkėjas norėdamas pasinaudoti teise nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį, per minėtą terminą turi pateikti Pardavėjui, elektroniniu paštu labas@brotech.lt užpildytą sutarties nutraukimo formą, kurią galima rasti čia ar prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą (mokėjimo kortelės išrašą, sąskaitą faktūrą ar kt.).

8.3. Pirkėjas gali pakeisti ar grąžinti kokybišką prekę tik tuo atveju, jeigu prekė yra originalioje, tvarkingoje ir nepažeistoje pakuotėje, prekė nesugadinta, nepanaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.), grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta.

8.4. Prekės keičiamos ar grąžinamos adresu Pilkalnio g. 41-6, Vilnius.

8.5. Grąžinant ar keičiant kokybišką prekę, prekės grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui.

8.6. Pirkėjui pasinaudojus teise nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį, Pardavėjas nedelsiant grąžina Pirkėjui už prekę ir jos pristatymą sumokėtus pinigus (išskyrus papildomas išlaidas, atsiradusias dėl to, kad Pirkėjas pasirinko kitą pristatymo būdą nei įprastas pigiausias Pardavėjo siūlomas pristatymo būdas), tačiau ne vėliau kaip per 14 dienų, nuo dienos, kurią Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie norą pasinaudoti savo teise nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį.

8.7. Pardavėjas gali nepradėti pinigų grąžinimo procedūros tol, kol negaus grąžinamos prekės arba įrodymo, kad grąžinama prekė išsiųsta, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau.

8.8. Sumokėti pinigai Pirkėjui grąžinami į sąskaitą banke iš kurios Pardavėjas gavo apmokėjimą už prekes, nebent Pirkėjas aiškiai pasirinko kitą būdą.

 

9. NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

9.1. Jeigu Internetinėje parduotuvėje Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės prekę, prieš tai neaptarus jos trūkumų, Pirkėjas iš Pardavėjo turi teisę reikalauti, o Pardavėjas įsipareigoja:

9.1.1. reikalauti iš Pardavėjo nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą);

9.1.2. reikalauti iš Pardavėjo nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu;

9.1.3. reikalauti iš Pardavėjo atitinkamai sumažinti kainą;

9.1.4. vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą. Tačiau Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis.

9.2. Pirkėjas, įsigijęs nekokybišką prekę, pateikia Pardavėjui elektroniniu paštu labas@brotech.lt šią informaciją: 

9.2.1. savo vardą, pavardę, 

9.2.2. prekės grąžinimo priežastį (būtina), 

9.2.3. vieną iš 9.1.1. – 9.1.4. punkte nurodytų reikalavimų, 

9.2.4. užsakymo numerį arba sąskaitos patvirtinančios apmokėjimą už prekę numerį, 

9.2.5. kontaktinius duomenis (telefono numerį arba elektroninį paštą), 

9.2.6. banko sąskaitos numerį ir banko, kuriame yra ši sąskaita pavadinimą, kodą, jeigu dėl Pirkėjo reikalavimo reikalinga grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus už prekę ar dalį jų į Pirkėjo sąskaitą.

9.3. Jeigu Pirkėjas prašo grąžinti sumokėtus pinigus ir toks jo prašymas pagrįstas, Pirkėjui ne vėliau kaip per 14 dienų, (terminas skaičiuojamas nuo sekančios dienos, kai Pardavėjui grąžinama prekė arba pateikiamas įrodymas, kad grąžinama prekė išsiųsta), grąžinama visa už prekę sumokėta suma, įskaitant prekės grąžinimo išlaidas, susijusias su prekės siuntimu, taip pat tokios prekės siuntimo grąžinant išlaidos. Suma grąžinama tokiu pačiu būdu, kokį Pirkėjas pasirinko pirkdamas prekę, nebent Pirkėjas aiškiai pasirinko kitą būdą.

9.4. Prekė gali būti grąžinama adresu Pilkalnio g. 41-6, Vilnius.

9.5. Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis. 

 

10. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

10.1. Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, o šiose taisyklėse numatytiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

10.2. Šalys įsipareigoja visus kylančius ginčus dėl Taisyklių vykdymo spręsti derybų būdu. Jeigu Pardavėjo priimtas sprendimas netenkina Pirkėjo, tuomet Pirkėjas pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.2287 straipsnio 1 dalies 16 punktą turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, adresu Vilniaus g. 25, LT-01402, Vilnius, www.vvtat.lt arba į teismą.

10.3. Jeigu turite kokių nors klausimų, kreipkitės elektroniniu paštu labas@brotech.lt. 

Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu.