Prekių grąžinimas

1. SUTARTIES NUTRAUKIMAS – KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

1.1. Pirkėjas turi teisę nenurodęs priežasties nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį per 14 dienų, terminas pradedamas skaičiuoti sekančią dieną po prekės gavimo dienos.

1.2. Pirkėjas norėdamas pasinaudoti teise nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį, per minėtą terminą turi pateikti Pardavėjui, elektroniniu paštu labas@brotech.lt užpildytą sutarties nutraukimo formą, kurią galima rasti čia ar prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą (mokėjimo kortelės išrašą, sąskaitą faktūrą ar kt.).

1.3. Pirkėjas gali pakeisti ar grąžinti kokybišką prekę tik tuo atveju, jeigu prekė yra originalioje, tvarkingoje ir nepažeistoje pakuotėje, prekė nesugadinta, nepanaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.), grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta.

1.4. Prekės keičiamos ar grąžinamos adresu Eitminų g. 12, Vilnius.

1.5. Grąžinant ar keičiant kokybišką prekę, prekės grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui.

1.6. Pirkėjui pasinaudojus teise nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį, Pardavėjas nedelsiant grąžina Pirkėjui už prekę ir jos pristatymą sumokėtus pinigus (išskyrus papildomas išlaidas, atsiradusias dėl to, kad Pirkėjas pasirinko kitą pristatymo būdą nei įprastas pigiausias Pardavėjo siūlomas pristatymo būdas), tačiau ne vėliau kaip per 14 dienų, nuo dienos, kurią Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie norą pasinaudoti savo teise nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį.

1.7. Pardavėjas gali nepradėti pinigų grąžinimo procedūros tol, kol negaus grąžinamos prekės arba įrodymo, kad grąžinama prekė išsiųsta, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau.

1.8. Sumokėti pinigai Pirkėjui grąžinami į sąskaitą banke iš kurios Pardavėjas gavo apmokėjimą už prekes, nebent Pirkėjas aiškiai pasirinko kitą būdą.

2. NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

2.1. Jeigu Internetinėje parduotuvėje Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės prekę, prieš tai neaptarus jos trūkumų, Pirkėjas iš Pardavėjo turi teisę reikalauti, o Pardavėjas įsipareigoja:

2.1.1. reikalauti iš Pardavėjo nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą);

2.1.2. reikalauti iš Pardavėjo nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu;

2.1.3. reikalauti iš Pardavėjo atitinkamai sumažinti kainą;

2.1.4. vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą. Tačiau Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis.

2.2. Pirkėjas, įsigijęs nekokybišką prekę, pateikia Pardavėjui elektroniniu paštu labas@brotech.lt šią informaciją:

2.2.1. savo vardą, pavardę,

2.2.2. prekės grąžinimo priežastį (būtina),

2.2.3. vieną iš 9.1.1. – 9.1.4. punkte nurodytų reikalavimų,

2.2.4. užsakymo numerį arba sąskaitos patvirtinančios apmokėjimą už prekę numerį,

2.2.5. kontaktinius duomenis (telefono numerį arba elektroninį paštą),

2.2.6. banko sąskaitos numerį ir banko, kuriame yra ši sąskaita pavadinimą, kodą, jeigu dėl Pirkėjo reikalavimo reikalinga grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus už prekę ar dalį jų į Pirkėjo sąskaitą.

2.3. Jeigu Pirkėjas prašo grąžinti sumokėtus pinigus ir toks jo prašymas pagrįstas, Pirkėjui ne vėliau kaip per 14 dienų, (terminas skaičiuojamas nuo sekančios dienos, kai Pardavėjui grąžinama prekė arba pateikiamas įrodymas, kad grąžinama prekė išsiųsta), grąžinama visa už prekę sumokėta suma, įskaitant prekės grąžinimo išlaidas, susijusias su prekės siuntimu, taip pat tokios prekės siuntimo grąžinant išlaidos. Suma grąžinama tokiu pačiu būdu, kokį Pirkėjas pasirinko pirkdamas prekę, nebent Pirkėjas aiškiai pasirinko kitą būdą.

2.4. Prekė gali būti grąžinama adresu Eitminų g. 12, Vilnius.

2.5. Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis. 

Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu.